Predlog Evropske komisije - Vsi službeni avtomobili naj bodo električni - Avtomanija

Vsi službeni avtomobili naj bodo električni

Predlog Evropske komisije
Vsi službeni avtomobili naj bodo električni

Vsi službeni avtomobili naj bodo električni

07.03.2025 00:42

Evropska unija išče rešitve za zaustavitev upada povpraševanja po električnih vozilih.

Urša Prosenjak

Eden izmed ukrepov je povečanje prodaje električnih vozil na trgu službenih avtomobilov, ki predstavljajo 60 odstotkov prodaje novih avtomobilov v Evropi.

Evropska komisija bo državam članicam priporočila, naj s prilagoditvijo svojih davčnih režimov spodbudijo podjetja k nakupu električnih vozil za svoje zaposlene namesto tradicionalnih vozil z motorji z notranjim zgorevanjem.

Priporočila bodo priložena načrtu EU za zagotovitev, da evropski proizvajalci avtomobilov preživijo zeleni prehod. Države naj bi odpravile davčne olajšave za dizelske in bencinske avtomobile, spodbujale pa naj bi električne avtomobile. Toda tudi ugodna davčna politika ne bo pomagala, dokler ne bo odpravljen infrastrukturni problem. Polnilno omrežje namreč v večini evropskih držav še ni dovolj razvito.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Marky07.03.2025 07:36
Predlagam da uvedemo pokrove za plastenke na elektriko.
7even7707.03.2025 07:39
Na kompleksnem štedilniku EU se je nekaj precej grdo prismodilo. Seveda, zdaj tega ne bi nihče jedel. Verjamem.
slovencsm07.03.2025 07:41
Še dobro, da smo menjali avto ravno pred to zeleno neumnostjo. Ga ne menjam, dokler se ta neumnost ne konča.
bomby07.03.2025 07:50
Še ena norija EU-ja službeni el avto, ja kako pa v tujino ,kaj tri dni več časa, bolano res.
Makaronarr07.03.2025 08:48
Ali obstaja kaksna posebna knjiga ki vsebuje vse te vrhunske predloge Evropske komisije in ostalih biserov iz Bruslja?
7even7707.03.2025 09:22
Recimo "Bruxell's Finest EV pro Cooking"?
milky07.03.2025 09:39
Prosim še tanke na elektriko, rakete na solarne celice in puške na vetrni pogon ? A to pa ne bi ? To nič ne onesnažuje ?
Advokat07.03.2025 09:46
Ne vem če je res vse tako narobe kot govorite. Službeni avti v mestih bi morali biti obvezni. Vsekakor za tujino ne. V mestih če si zamislimo le EV takrat ko je velik promet, bi bil zrak čist, ob dizlih pa žal ni. Vpliv na pljuča med enim in drugim je velik.
shark91107.03.2025 09:51
Jaz si bom kupil kar tega rumenega na sliki, 100 km dosega poleti in 50 km pozimi, bom pač veliko visel na polnilnicah, to bo res vrhunska izkušnja :))
7even7707.03.2025 09:53
Drži, @Advokat. In zdarvje ni enosmerna ulica ali samoumevna dobrina. Temu navkljub sem mnenja, da je potrebno ob teh domala že bizarnostih EU pametovalcev videti neko širšo sliko. No in oni je ne vidijo.
shark91107.03.2025 09:53
Advokat, imaš prav glede čistejšega zraka, ampak ta izjava o mestnem službenem avtomobilu me je pa nasmejala...a ti bi imel dva službena avtomobila, enega za v mesto, drugega pa za relacije in za v tujino? :))
slovencsm07.03.2025 10:49
Advokat, pri nas imamo 10 službenih avtomobilov. Dva električna, ostali klasika. Električna opravita cca. 10.000 km/leto, ostali 40.000 km/leto. Za samo mesto je premalo voženj tja, da bi se splačalo. In obstajajo tudi druge opcije, da se diha čistejši zrak. Naj zrihtajo javni promet in zunanja parkirišča. In v tem primeru oni ne rešujejo zrak v mestiih ampak kako prodati zdaj te avtomobile, ki jih nihče noče. Da bo pa mera polna, so zdaj s to politiko avtomobile tako podražili, da ljudje kupujejo rabljene ali ostajajo na starih. Posledično bo zrak še slabši. Če že hočete širšo sliko. Saj nisem neumen, da bom dal 2x več za avto, ki bo električen in še imel probleme s polnenjem. Pa ta mesec bodo za 40% podražili elektriko. Pa ponujajo nam sončne panele za rešitev energetskih problemov, ki so se izkazali kot bistveno dražja rešitev. Za jedrsko pa pravijo da je problem zaradi potencialne koruopcije pri tako veliki investiciji. Da o infrastrukutri raje ne izgubljam besed. Če želite čist zrak, je trenutna edina dobra rešitev v mestih učinkovit in čist mestni promet. Potem je potrebno investirat v jedrsko energijo. Za avtomobile so rešitev hibridi, ki pa so dragi. Naj jim znižajo davke, da bodo konkurenčni. Drugače pa so izpusti novih dieslov manjši od bencinarjev za cca. 10%. Praktično tudi ni več nevarnosti za majhne trde delce, kar je bilo v preteklosti problem. Kombinacija katalizatorja s sečnino je namreč izrazito povečala učinkovitost zgorevanja.
skrivo07.03.2025 11:03
V članku piše, da bi odpravili davčne olajšave za dizelske in bencinske avtomobile! A subvencije na mašinske avte pa nikogar ne motijo, samo subvencioniranje EVjev vse moti? Drugače bi pa jaz v to namero dodal še, da mora biti ta službeni EV narejen v EU in pika; pa bodimo še mi protekcionistični in naj se vsi slikajo! Pa še to, vsi tisti, ki zagovarjate dizle (tudi v mestih), vedite da vsak dizel/becinar povzroča raka in to fejst! Nasrka lahko vsak, tudi jaz in ti, pa vsem najljubši, mame, očetje, bratje , sestre, prijateli,... in vedite, da so emisije iz izpušnih cevi na dolgi rok močan faktor, ampak vem ja, težko si je to priznati ali kaj narediti v smeri, da se ta verjetnost zmanjša in ne še poveča.
slovencsm07.03.2025 12:01
Skrivo, se strinjam glede subvencij ampak potem naj naredijo za vse enako. Subvencije je kreirala politika v določenem obdobju z določenim razlogom. Potem jih pa niso ukinili in so take kot so. Glede diesel motorjev in povzročanja raka pa si raje poglejte novejše izsledke.Noviejši diesel motorji imajo bistveno manj nevarnih emisij in problem so predvsem stari motorji, ki jih je še vedno veliko na cestah. In ker je v mestih največja koncentracija vozil in običajno so malo prevetrena, je to problem. To se pa lahko reši z mestnim potniškim prometom in parkirišči na vpadnicah. In točno to jasno piše v American Cancer Society, kjer zbirajo vse izsledke raziskav glede vpliva različnih snovi na raka.
igornov07.03.2025 12:07
Nam vsiliti elektriko, v Bruslju pa je 700 službenih avtomobilov z V6, in V10 motorji. Ja bravo. Naj se oni za zgled vozijo na elektriko, potem pa naj jo vsiljujejo ljudem. Tudi v času druge svetovne vojne je bila na bojiščih parola "Za domovino, s Titom naprej", pa so šli na juriš. Dandanes ni tako. Prvi gre poveljujoči, potem pa vojaki za njim.
macolar07.03.2025 21:01
Sam sem mnenja da je tole ena izmed manj neumnih idej ki so prišle iz Bruslja. Za večino notranjega tranzita so EVji zdaj že dovolj daleč da bi se jih lahko uporabljalo brez večjih težav, zagotovljena bi bila prodaja in delovna mesta, poleg tega pa bi proizvajalci dobili ogromno količino podatkov potrebnih za izboljšave brez dodatnih stroškov. Seveda pa bi morala bit cena vozil normalna in ne prenapihnjena kot je to zdaj. Uvedba EVjev bi morala biti postopna, torej najprej službene flote, potem generalno mestna vozila in nato kot celostna rešitev ko bo tehnika dovolj daleč - če bo to sploh mogoče. Veliko bolje kot pa zdaj ko z subvencijami prodajajo prazen zrak predragih električnih polizdelkov z zgodbicami o reševanju planeta in na silo izsiljujejo potrošnike ki se že tako borijo z draginjo.
simpa09.03.2025 20:27
To skorumpirano bruseljsko zalego je treba postaviti pred strelski vod. Uničili so Evropo gospodarsko z zelenim nategom, varnostno z begunci, o cenah elektrike in omrežnine je boljše sploh ne govoriti, s tem posiljevanjem z EV, pa jevže zdaj elektrike premalo, omrežje na meji, ampak Bruselj še kar z glavo skozi zid. Zakaj ne subvencioniramo še avtov na zlqti pogon. Saj tudi zlata primanjkuje in je vedno dražje. Da mora revna večina plačevati prisilno subvencije za FV, EV, TČ, net metering "eliti', ki ima vsega polno rit, je milo rečeno gospodarski kriminal, ne pa zeleni prehod. A smo še vefno v komunizmu, kjer se je privilegirana elita preseravala na račun siromašne večine. Sramota, veleizdaja. In eni še to podpirate. Ko boste dobilibmetek v čelo, ko bo narodu prekipelo in to mu zagotovo bo, bo pa čudenje, od kod pa zdaj to.
© Copyright 1999-2026 Avtomanija