Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alltrack.fen24.09.2025 11:53
Pred dnevi sem se peljal po gorenjski magistralki. Med Radovljico in Kranjem, na cesti srečal cca 5-7 kitajskih vozil, v kranju sem se peljal mimo dveh uradnih zastopnikov japonskih vozil in oba imata na dvorišču pretežno kitajce...to je razlog zapiranja evropskih tovarn
slovencsm24.09.2025 12:14
Ja, se strinjam alltrack.fen. Ni pa samo to razlog. Evropski politiki naj se nehajo zafrkavati. Osnovni problem levičarskih idejnih ekesperimentov, kot so zeleni prehod, woke ideologije ipd. je, da se ne zavedajo, da so strokovno popolnoma nepodprte in preverjene ter imajo lahko daljnosežno škodljive posledice. Vsak človek se mora zavedati, da vsaka njegova odločitev ima posledice. Zato je odgovornost in strokovnost ključnega pomena. Danes pa pri nas lahko vsak počne vse in sprejema kar mu paše in se trenutno počuti. Na vsak način želijo vpeljati neko vrsto marksizma, ki je bi strokovno in v praksi že zdavnaj potrjen kot neizvedljiv in škodljiv za družbo. res ne razumem, kaj je še potrebno, da ta zgodovinski eksperiment enkrat dokončno zaključimo. In iščemo boljše rešitve.
alfafil24.09.2025 12:37
Koliko jaz vidim in razumem, je glavni krivec neoliberizaem.
Lime.24.09.2025 14:49
Pravkar sem po dobrih sedmih letih v fazi menjave avtomobila, sedmega po vrsti.Izbiro sem skrčil na tri japonska vozila oziroma zdaj , ko sem izključil novo Toyoto Corrolo Cross, na dve: nova Mazda CX 5 ali Honda ZR-V.Preiskusil sem tudi nekaj Kitajcev pa sploh niso slabi, pravzaprav zelo dobro razmerje cena/kvaliteta.Aja, pa ne električnih.
slovencsm24.09.2025 14:55
Alfafli, kaj naj bi pa to pomenilo ''neoliberalizem''. Saj lahko povemo po domače, da vsi razumejo. Ker najlažje je težave skriti pod neko tako besedo, ki v resnici pomeni toliko, da lahko vanjo skriješ vse, kar si zmisliš.
Težave so se začele, ko smo večino proizvodnje preselili v države s poceni delavno silo in se potem v navalu samohvale nekritično predali ideologiji zelenega prehoda. In to ideologijo so vodile leve politične opcije - socialisti in zeleni. In dvloličnost je tukaj tako velika, da jo res ne moreš spregledati. Za Evropejce nenormalno visoki standardi zaščite okolja medtem ko za uvožene izdelke ni nobene zahteve. Po domače. Pri nas bo vse bio-eko, sosed bo pa za nas delal umazani del ter ga nam prodajal. Ampak zdaj se je ta sosed naučil tehnolgije in sam dela izdelke ter nam jih prodaja ter prevzema celoten trg. Ja zakaj? Ker njemu se ni treba prilagajati vsem tem okoljskim regulativam pri proizvodnji, ima nižje stroške dela in energije ter še subvencije. Naše firme pa visoke stroške dela, visoke davke in nenormalne okoljske regulative.
Pa ne rečem, da nekatera podjetja razvojno niso zaspala. Ampak ne morejo pa kar naenkrat vsa postati problematična. Pomeni, da je to sistemski problem.
In lahko kritiziramo Trumpa kolikor hočemo, on realno dela tisto, ker je zdaj treba. Obrat od te politike. Saj so ukrepi tudi nepremišljeni ali nedodelani ampak intenzivno se dela na tem, da se ladjo obrne v pravo smer. Da spet vrne ekonomijo in da država začne delati na svojih virih.
Za konec pa samo en banalen primer nesposobnih politikov. Vrtičkarji in mali kmetje uporabljajo za zatiranje plevela neko strupeno kemikalijo, ki jo je dovoljeno uporabljati samo v zelo omejenih količinah. Zdaj jo bodo prepovedali. Kaj se bo zgodilo? Ljudje bodo namesto vrtičkanja šli v gostilno in se predali malodušju ali pa na črnem trgu kupovali in delali enako kot do zdaj.
Prava država pa bi naredila takole. Riziko te strupene snovi je velik in ljudje jo nekritično upporabljajo. To je problem. Torej preverimo, koliko jo lahko uporabljajo in ali obstaja realna alternativa. Alternative zaenkrat še ni. Torej dajmo potem to snov razredčiti, da bo še učinkovita, vendar nenevarna za okolje. In določimo maksimalno količino, ki jo lahko vsak vrtičkar na leto uporabi. In se to implementira. ker koncentrirane verzije ne bo več dobil, ne bo mogel te snovi preveč porabiti. In ker bo razredčena količina velika ter omejena, bo z njo moral skrbno ravnati.
Ljudem je treba dati rešitve, ne pa jim samo prepovedovati in onemogočati delati in proizvajati.
ferrarif124.09.2025 16:45
Slovenc, kaj nam prodajaš neke desničarske fore, kaj za vraga je woke in podobno... Jao, še dobro da si v drugem komentarju napisal par pametnih stvari.
Uros3324.09.2025 17:06
Slovencsm-levičarji? Kako prosim? EPP in evropska komisija stranka sta levičarski? Malo se poduči in nato komentiraj.
slovencsm24.09.2025 19:30
Vidim, da nekateri tukaj ne spremljate ravno dogajanja na svetovni ravni. In tudi pri nas.
Najprej glede zelenega prehoda. Poglejte si, katere stranke imajo v svojih programih jasno zapisane zahteve glede zelenega prehoda. To so v Nemčiji SPD in Zeleni. In se strinjam, da so jim štango držali tudi v CSD, predvsem Merklova, ki je tudi odgovorna za migrantsko politiko. Danes ppa to zeleno politiko zagovarjata samo še SPD in zeleni. Enako je pri nas. Leve stranke in Svoboda, ki je v bistvu tudi leva stranka, zagovarjajo zeleni prehod za vsako ceno. Poglejte si njihov program, če ne verjamete.
Enako je bilo tudi z WOKE in LGTB ideologijo. Popolnoma ideološki in strokovni eksperiment. WOKE zagovarja pri nas, da morajo biti spoli enakovredno zastopani. Nima veze ali je nekdo dober na določenem področju. Če ni izpolnjenih kvot, odpade. LGTB pa tako poznate. Poleg biološkega spola so izumili še družbeni spol. Danes se počutim kot moški, jutri kot ženska. In se tako lahko obnašam.
Kakorkoli, sedanja gospodarska situacija je posledica teh eksperimentov. In ne govorim, da so samo leve stranke odgovorne, ker so tudi nekatere desne držale štango. Ampak zdaj je potrebno stopiti pred ogledalo in priznati, da smo zelo zavili s poti. In kako spremeniti smer. Ker če bomo samo jamrali, kako so bogati krivi ali pa Kitajci zaradi poceni delovne sile ali previsokih davkov, nam nič ne pomaga. Potrebne so nove rešitve.
Drugače pa ne mislim tukaj pametovati glede politike. Ampak treba je povedati bobu bob in na volitvah podpreti tiste, ki imajo realnejše cilje. In je čisto vseeno ali so levi ali desni ali sredinski. Važno je, da gospodarstvo bolje dela, da imajo ljudje delo in motivacijo ter da imamo realno strategijo, kaj želimo.
ferrarif124.09.2025 19:53
Bolje, da več ne pišeš, ker trosiš desničarske neumnosti in žalitve do drugače spolno usmerjenih ljudi. Znanstveno je dokazano, da obstajajo ljudje s posebnosti glede spola, zato se raje poduči preden pišeš take zahojene in nestrpen fore. Hvala bogu, da smo koliko toliko svobodna družba, ki nas vodijo svobodo miselne stranke in neki diktatorji a la kramp, urban, putan in satanjahu.
ferrarif124.09.2025 19:54
In ne neki diktatorji.
macolar24.09.2025 20:15
Kako že gre tisti pregovor: "Težki časi ustvarijo močne ljudi, Močni ljudje ustvarijo dobre čase. Dobri časi ustvarijo šibke ljudi. Šibki ljudje ustvarijo težke čase."
klemens24.09.2025 20:28
Če podjetje Stellantis in Evropska unija ne bosta pravočasno prilagodila svojih pristopov in ukrepov, obstaja resna možnost, da bo Stellantis v prihodnjih letih za vedno zaprl tovarne.
skrivo24.09.2025 21:27
Slovencsm, daj malo poglej okoli glede zelenega prehoda. Bukslni v Bruslju so dali ravno na EVje zajetne dodatne carine, na mašinarje pa NEEEEEE!!! Kitajci starim EU avtomobilskim znamkam sedaj konkurirajo predvsem z bencinarji in hibridnimi bencinarji, EVjev prodajo za vzorec, ker sedaj zaradi carin niso dovolj konkurenčni. Hočem reči, Kitajci so Stellantis pohlepneže nabili z mašinarji in ne EVji!!!!! Pustimo sedaj CO2 nateg ali ne nateg, samo nekaj vedi, 99% elektrike naredimo v EU sami, nafte pa le 2% od vse porabljene, ostalo nafto in plin kupimo. Od koga? Od Arabcev in Rusov, ki nas napadajo - eni z orožjem, drugi z finančnimi injekcijami, s katerimi zgradijo sredi Ljubljane tako mušejo, da dol padeš, in še mnogo bi lahko pisal. Če se znebimo nafte skupaj s Kitajci in Indijci (oboji delajo na tem bolj kot EU), bodo tile pajaci brez denarja ostali, oziroma ga bodo imeli krepko manj, kar je za nas neskončno bolje kot pa če imajo denar. Tako poglej, ne pa leve in desne politične mantre nabijat, ker eni in drugi samo hočejo na oblast in nič drugega, to jim je edini cilj.
BP_11.0725.09.2025 09:11
Saj je njihov predstavnik pred kratkim jasno povedal von der Leynovi v obraz: fabrike bodo pač stale, če ne bo spremembe zavožene EU politike...